2013年6月11日 星期二

簽名台之要求

我從來都唔鐘意D好 standard 既野....但又想係有限既金錢上有少少變化達致婚禮清雅既感覺

簽名台很多人都唔太著重..."有個位俾人簽名就得啦"

但我覺得...除左backdrop係影相位之外....迎賓個簽名位都唔可以求其..

講到簽名呢個item...我一早已決定用手印樹去代替簽名....特別得黎又可以玩下...加上小朋友都可以印...幾好丫...


但始終都敵不過長輩既意見....話來賓唔鐘意印到隻手污漕晒


本來我打算我行我素....最後上星期都係IKEA買左個大相架, 中間打算放一張自己鐘意既相...
旁邊有少少位俾人筆名....清清地又唔會話好似一般D人用拉布形式..print張好娘既大相上去囉...



結果...簽名相架+ 簽名樹...成為我地迎賓既構思...當然加上我DIY 4支簽名筆

夠心意喇嘛 ?????????????^^





簽名相架效果






指紋樹之效果





2 則留言:

  1. 我都係諗住咁~~簽名布no way~~

    回覆刪除
  2. 這個idea很好呀!!!
    我也在苦惱有咩可以代替張簽名布!!!
    簽名相架...g00d....我都要同男友參詳一下 :)
    [版主回覆07/26/2013 16:50:18]去宜家買啦..$200左右就有..又唔係貴....又靘又係實木..唔錯嫁~

    回覆刪除