2013年6月11日 星期二

Backdrop之款式

對於backdrop...我真係亳無頭緒...但呢個item係影相位...暴光率最高的..
我真係諗左成年...都唔知自己想點...男友又無咩意見..

由於我地 join個 package係 part print 的..
即有4尺闊是print...其他拉布


我要考慮既問題有

1. print果 part放係中間定側少少呢? 中間就影到晒個名同 design..但就悶少少....
2. 拉布用邊幾隻色呢?邊隻色佔多少少?令整體體落去 soft D呢?
3. 有人詰 backdrop D色唔好同自己D衫撞....個人覺得....搵D 自己 carry到又鐘意既晚裝已經唔容易...仲要襯埋個 backdrop...就仲唔簡單...
     所以我都無理...隨心啦....
4. Print個 part除左人名....仲加D咩好呢??定係唔加清清地呢? 如果拉布個part比較花巧, print果 part應該清清地... 但part 個 part清清地...好似又好晒..
   因為個 package貴D嫁嘛...如果print 複雜D...拉布就有咁簡單得咁簡單...咁又好似無特別....



咁姐係點呀???????


 有D拉布款我覺得幾靚...少見D....當然顏色就揀番 Aqua Green + Tiffany Blue 啦




立體玫瑰花近年見唔少...亦比較特別...
可惜價錢一般都比較貴呢




沒有留言:

張貼留言