2013年9月5日 星期四

婚禮歌曲 finalized

時間愈來愈近...婚禮歌曲都confirm得7788了...
是時間好好整理一下個 folder...分開一part part.....
希望到時順順利利


迎賓( Soft D,可多用 Jazz)


March In (有3首..仲未 confirm)

我最like pretty D melody
但D歌詞唔係好岩洗...

男友建議用You raise me up...個人覺得有D傷感feel
但歌詞OK

我prefer Love Paradise...但好 common...太多人用...



致謝詞


上菜(我地2個都好鐘意呢首歌...好有神秘感..又有 bit...)
 上菜後席間歌(比輕快,開心D,因為已經正式係老公老婆keee)


敬酒

送客(都係輕快開心為主)






2 則留言:

  1. 可唔可以比個歌LIST我丫?

    回覆刪除
  2. 我upload 左...不過唔知岩唔岩你心水...大部份都係英文同偏門D既歌...每一首都係我地鐘意...自己諗同 search嫁 :)

    回覆刪除