2013年8月20日 星期二

Decoration 細節confirmed

星期六上去同 gary傾怖置細節....


佢真係客人一個接一個..忙到不停


因為我本身已經好清楚知道自己要咩..所以我都準備左好多野...
eg. Background colour...款式.... reception要有D咩...
我都做左一個 draft同 demo..剪剪貼貼俾 Gary睇...


等佢知道我想要咩....

最後...佢同事建議我將backdrop 4" print 既 formboard分開2塊2寸放於左右2邊....再配合佢個 design and 拉布方式...我覺得會幾特別
最終confirm左...佢會 design 3個款俾我揀...而前後只可以改3次..
好合理丫..好期待呀...


由於print果 part分開左...中間 backdroup都以拉布為主...所以要整番個名牌...
要加$880...希望我地呢個決定出黎效果係靚嫁啦...:)


最後走...Gary話: Mandy...23.11見你喇...

唔知點解...我覺得呢句說話好有誠意..


沒有留言:

張貼留言