2013年7月23日 星期二

MDL wedding姊妹裙專門店

之前提過...關於姊妹裙我毫無頭緒....


岩岩星期六終於都confirm左款同色了....


去左新蒲崗一間叫MDL Wedding...(值得推介) https://www.facebook.com/mdlwedding.hk?fref=ts 

佢專做姊妹裙......幾百款任試.......質數真係好好....

雖然貴...但within 我budget
$488..88折...$430一條(我只有5條..不包披肩)...但質地明顯好過百利任何一間...

如果百利有咁既質素.....At least都要$600


上到去真係任試...地方又大......
咩色咩款都有.....at least 300款....色版睇到唔想睇....眼都花埋@.@
唔似百利間間都好細.....只可以入1,2個人去試....
來來去去都係果幾十款.....



由於我唔想限住D姊妹2選1...
所以去到我任佢地揀....

總之我要求是apple green及同款就可以



最後佢地試左差唔多10款....
傾左之後就confirm一款了...


之後老闆娘為佢地每個度身....


9 月試身.....婚前14日 final fit

又搞掂一樣~~



佢地揀左款似M176...肩膀可2用....有就 or 吊帶



實物:  但轉apple green (吊帶可以拉落變有少少"就")



顏色: M141 Apple green





實物顏色...我超like ....夠特別...





勁多色版...呢度係其中少少色....
老闆娘會同我地配埋腰帶顏色....





我妹妹做伴娘....我叫佢揀條特別D.....隆重少少....所以有D閃石都OK
質地亦都較特別.. .大愛

佢揀左M264 ...其實M264隻藍好 grand..好特別...不過唔match 我 theme colour

加上藍色怕媽咪唔like....最終都係統一用 apple green






實物: 好 grand 







1 則留言:

  1. 可惜新蒲崗對我們來說太吊腳了, 如果唔係都幾靚啊
    [版主回覆08/05/2013 12:52:13]其實新蒲崗對我都好吊腳嫁,不過為左靚, 多款同多質地..我先去...好彩D姊妹好好..都無怨言..前前後後應該去3次,,第1次揀款...第2次fit身...第3次final fit...
    如果你唔想煩...咪你自己去揀款...D姊妹去fit身 / final fit囉 ^^

    回覆刪除