2013年6月21日 星期五

Wedding Photo booth

無意間係blogger睇到呢個 item..又令我想搞多樣野
話說wedding photo booth近期好多人都搞...
外國既 wedding係一樣好 common既野...




見Blogger介紹...原來apple apps有得搞....買個高身ipad架就可以俾賓客玩自拍加留D祝福語俾我地...
仲可以即時 send 番email..keep住...等早黎既guests唔洗咁悶...成本只要US 9.9 


http://www.weddingboothapp.com/


先從ipad中選取 相片background



來賓連環自拍3張照片,最後寫祝福語







不過我要考慮好多野:


1. 我已經有即時派相服務...呢個item有少少 duplicated
2. 要買道具..同ipad高身架.... 都要$200-300不等....最大問題個架之後用唔著....除左 candy coner  D 樽要轉售...又多樣野要轉售
3. 果日兄弟要顧多一樣野..要教D來賓點玩...
4. 我無ipad 2...得ipad 1...要問人借囉...

Ipad 高架





呢個item未見過人搞...影photos booth D guest 會輕鬆D....唔洗個個人版咁上台影相咁悶
如果整一定好受歡迎


點好呢???






2 則留言:

  1. 這個我在朋友婚禮玩過, 好開心
    連老人家都玩埋一份

    回覆刪除