2013年5月30日 星期四

鮮花花球@ Floral field


好失望, 昨日confirm MeandMory 鮮花花球, 點知Moon話已經fully booked
諗住仲有半年....以為加上freelance既shop應該無咁快 full...就老老定定...
傾左2個月而家一confirm就無期了...

由於我係鮮花...佢係婚前一日先即做....所以我婚期前佢已經有job...
所以真係無時間,,最後只係租用佢既絲花花車怖置....不過Moon真係好好人...希望大家有需要時都考慮下MeandMory



而家選擇 second choice...Floral Field....
Kitman都係我想要既野...價錢比MeandMory貴少少...但都OK啦....

Kitman個人好好傾...有關婚禮既野咩都同我傾一餐...
令我知道好多野...佢D花球..全部都係tailor made...
我想要D咩...佢會盡量整俾我...唔會好似出面比D standard sample你就咁揀...


所以佢每個花球都會唔同...個個都有變化嫁...好期待呀

http://blog.yahoo.com/floralfield

沒有留言:

張貼留言