2013年4月24日 星期三

即場派相@ Philip Tsang Photography

事緣奶奶老人家想即場派相..方便日後唔洗約出黎再俾朋友,結果即場派相變成回禮禮物之一
將原來回禮禮物既 Candy Coner + DIY thank you卡,再增加多一項...換句講都係錢錢錢...

我地年輕一代...其實都無諗過要俾番D相人...大不了 fb tag番就算....好多朋友黎完都唔記得...
亦可能唔打算要番張相...

不過我地兩口子都覺得...用多$2000去買個老人家歡心...加上有D朋友同事之前都有問過會唔會有得派相....所以最終都唔介意去洗呢舊錢...

本來問番 everlasting阿paul幾錢...不過佢話都係搵人做...$3500,500張...

我地得21圍....都用唔晒....所以唔考慮搵佢....阿 paul好好...佢話你自己出去搵D平D都得嫁
到時同我夾番咋嘛...無所謂...

有一日...公司有客上黎同我買印卡機....佢話D卡for 婚禮即場派相用.....
岩晒....問佢幾錢...結果$2000,200張...包 thank you card cover
我覺得OK啦...於是決定搵佢....(雖然除番一張都要$10...同事話貴...但起碼人地$2000都肯
出job...仲要2個人跟...做埋 mark 相...print相, 派相...分相...唔洗兄弟姊妹咁忙...可以安安樂樂食飯)


佢俾張片我果陣...我好奇...佢個公司logo好熟口面....原來佢就係 philip tsang photography
幫郭晶晶影婚紗相果間...唔怪得咁大手筆買部成萬蚊既印卡機印卡for 即場派相啦...

感覺好特別...自己婚禮用番自己公司賣既產品去派相....當初我都未諗到可以咁用添

以下係 philip tsang新既即場派相 cover
佢變左做相架..好特別...未見過
不過就無字....不過佢話會再執執喎...顏色指定3隻...到時決定再通知...
應該都係粉紅色嫁喇~~









1 則留言:

  1. Can you send me the contact of the company of printing photo???

    candy_glay@yahoo.com.tw

    回覆刪除