2013年1月29日 星期二

祥興洋服

祥興洋服

好多人介紹祥興做西裝...星期六我地又走上去趁熱鬧....2:45上去...已經勁多人排隊...我建議大家
4-5點先黎會好好多....

去到因為勁多人..又有拎禮服...又有試禮服...又人度身....混亂得很....
如果你打算有好好朝呼...sorry...唔會有人介紹咩款....咩布比你....全部自助...
好就好在佢真係勁多布...你慢慢揀.....


我地揀左好耐...哈哈....我最終建議男友用粉紅格仔布....隻布唔係太over...但又唔洗咁悶成套淨色...

排隊度身....我想講...老師傅真係勁....三兩下手勢好熟手咁度...
度左好多次...仲好細心添~~


我見好多blogger去造黑色
我就造隻特別布....好似抵D...都係$1190咋





沒有留言:

張貼留言